Klachtenprocedure

Ouderbegeleiding & Kindercoach

Ontdek een andere kijk op het gedrag van je kind. Ga als ouder weer in je kracht staan.

Je kind beweegt met je mee. Spel, kunstzinnig werken, buiten in de natuur.


Beeldend Atelier

Speksteen workshops, meditatief boetseren, creatieve kinderfeestjes en eigen werk.

Droom, geniet en ontdek de kunstenaar in jezelf. Maak met hart en handen.

Activiteiten kinderen schoolvakanties vr 30 aug.

Krachtstok maken vanaf 6 jaar.

Hanger/beeldje van speksteen.

Voor kinderen vanaf 8 jaar en ouder-kind 6/7 jaar zie schoolvakanties


Creatieve kinderfeestjes

zie kinderfeestje

Sterrenreis voor kinderen 8-12 jaar zie sterrenreis


Activiteiten volwassenen, jongeren Speksteen workshops


Wil je op de hoogte gehouden worden van activiteiten in de praktijk? Geef je dan op voor

de nieuwsbrief.

Klachtenprocedure


Algemeen

1.Als kindercoach zal ik alles in het werk stellen om uw kind goed te begeleiden. Echter kan het voorkomen u toch een klacht heeft. Wanneer uw kind rechtstreeks in zijn belang is getroffen door een handeling van mij, kan over die handeling een klacht worden ingediend door u als ouders/verzorgers.

2.Wanneer u uw klacht met mij communiceert zal ik uiteraard mijn best doen om voor u en voor mijzelf tot een bevredigende oplossing te komen.

3.Omdat ik ben aangesloten bij Stichting Adiona, beroepsorganisatie voor kindercoaches en kinderyogadocenten, kunt u, wanneer wij er samen niet uit komen, een beroep doen op de onafhankelijke klachtenfunctionaris van deze stichting.

Zij is te bereiken per mail, of telefonisch. U kunt de situatie met haar bespreken. U kunt met haar de weg bepalen welke u wilt inslaan in het afhandelen van uw klacht.

U kunt altijd bij haar terecht om over het voorval te praten. Het kan zijn dat u een ontevredenheid alleen wilt melden of een signaal wilt afgeven. Als u streeft naar een oplossing kan zij voor u bemiddelen of een gesprek tot stand brengen. Zij kan u ook op de hoogte brengen van andere mogelijkheden.


De klachtenfunctionaris is onafhankelijk en stelt zich onpartijdig op. Zij probeert u en de betrokkene bij elkaar te brengen door bemiddeling, hoor en wederhoor toe te passen. Zij beoordeelt niet en geeft dus geen oordeel. Uw informatie wordt altijd vertrouwelijk behandeld en alleen met uw uitdrukkelijke toestemming onder de aandacht gebracht bij de betrokkene(n).


Klachtenfunctionaris:

mevrouw L. de Boon

telefoonnummer: 06-48445538

Het e-mail adres voor Onafhankelijke Klachtenbemiddeling is: bemiddeling@quasir.nl


Een uitgebreidere versie van het klachtenreglement kunt u bij me aanvragen.


La  Faye -de fee- gaat uit van het goede in elk kind, in elke volwassene. Soms weet je niet goed meer wie je bent en wat je wilt. De fee gaat samen met je op zoek. Je ontdekt manieren die bij je passen om je vragen zelf op te lossen. De antwoorden zijn in jezelf aanwezig.

La Faye: een plek om tot rust te komen, om te ontdekken wie je in wezen bent, om vreugde, boosheid en verdriet te delen, en je creatief te uiten op jouw manier.