Klachtenprocedure

Kind & oudercoaching

Begeleiding vanuit kunstzinnig/intuïtief werken, in contact met je lijf & je gevoel

en de natuur om je heen.

 

Speksteen workshops, meditatief boetseren en ontwerp hangers van speksteen

Droom, geniet en ontdek de kunstenaar in jezelf. Maak met hart en handen.

Praktijk/Atelier La Faye begeleidt kinderen en volwassenen bij het ontwikkelen van zelfvertrouwen, het contact maken met je lijf en je gevoel, het leren omgaan met je (hoog)gevoeligheid en/of bij het vinden van een nieuwe richting in je werk/leven. Je ontdekt: ‘wie ben ik en wat wil ik’. Het antwoord op je vraag is al in jezelf aanwezig.

Activiteiten kinderen schoolvakanties

Hanger/beeldje van speksteen. Voor ouder-kind. Op 27 feb, 15 mrt, 11 mei zie schoolvakanties

 

Creatieve kinderfeestjes

zie kinderfeestje

Sterrenreis voor kinderen

Start april 2019 zie sterrenreis

 

Activiteiten jongeren en volwassenen

16 feb, 20 apr, 22 juni

zie Speksteen workshops

 

Wil je op de hoogte gehouden worden van activiteiten in de praktijk? Geef je dan op voor

de nieuwsbrief. Voor data zie agenda.

Klachtenprocedure

 

Algemeen

1.Als kindercoach zal ik alles in het werk stellen om uw kind goed te begeleiden. Echter kan het voorkomen u toch een klacht heeft. Wanneer uw kind rechtstreeks in zijn belang is getroffen door een handeling van mij, kan over die handeling een klacht worden ingediend door u als ouders/verzorgers.

2.Wanneer u uw klacht met mij communiceert zal ik uiteraard mijn best doen om voor u en voor mijzelf tot een bevredigende oplossing te komen.

3.Omdat ik ben aangesloten bij Stichting Adiona, beroepsorganisatie voor kindercoaches en kinderyogadocenten, kunt u, wanneer wij er samen niet uit komen, een beroep doen op de onafhankelijke klachtenfunctionaris van deze stichting.

Zij is te bereiken per mail, of telefonisch. U kunt de situatie met haar bespreken. U kunt met haar de weg bepalen welke u wilt inslaan in het afhandelen van uw klacht.

U kunt altijd bij haar terecht om over het voorval te praten. Het kan zijn dat u een ontevredenheid alleen wilt melden of een signaal wilt afgeven. Als u streeft naar een oplossing kan zij voor u bemiddelen of een gesprek tot stand brengen. Zij kan u ook op de hoogte brengen van andere mogelijkheden.

 

De klachtenfunctionaris is onafhankelijk en stelt zich onpartijdig op. Zij probeert u en de betrokkene bij elkaar te brengen door bemiddeling, hoor en wederhoor toe te passen. Zij beoordeelt niet en geeft dus geen oordeel. Uw informatie wordt altijd vertrouwelijk behandeld en alleen met uw uitdrukkelijke toestemming onder de aandacht gebracht bij de betrokkene(n).

 

Klachtenfunctionaris:

mevrouw L. de Boon

telefoonnummer: 06-48445538

Het e-mail adres voor Onafhankelijke Klachtenbemiddeling is: bemiddeling@quasir.nl

 

Een uitgebreidere versie van het klachtenreglement kunt u bij me aanvragen.

 

La Faye -de fee- gaat uit van het goede in elk kind, in elke volwassene. Soms weet je niet goed meer wie je bent en wat je wilt. De fee gaat samen met je op zoek. Je ontdekt manieren die bij je passen om je vragen zelf op te lossen. De antwoorden zijn in jezelf aanwezig.

La Faye: een plek om tot rust te komen, om te ontdekken wie je in wezen bent, om vreugde, boosheid en verdriet te delen, en je creatief te uiten op jouw manier.